Sopars amb menys de 300 calories per a no perdre la línia.

Sopars rics ,equilibrats i saludables 

Temps de lectura: 1’

A més de fer exercici també és necessari portar una dieta sana i equilibrada, deixant a un costat aquests aliments amb massa greixos saturats i que col·laboren al fet que superem el nombre de calories recomanades. Quan les superem no sols no aconseguim no mantenir-nos en forma, sinó que ens sentim més cansades.

A més, això empitjora quan es fa en l'hora de el sopar. I és que els sopars carregats de calories fan que ens costi més digerir, descansem pitjor pel que hem menjat. Per això, per a recuperar-nos de l'exercici si el practiquem a última hora del dia en particular i per a dormir de manera adequada i trobar-nos bé al matí següent en general el millor serà apostar per les menors calories del dia en el sopar. Això significa no superar les 300 o 350 calories. Però això no significa no sopar o passar fam en aquest moment de la jornada, sinó apostar per una dieta equilibrada durant el dia i sopars sans i lleugers encara que nutritives per la nit. I encara que sembla missió impossible, no ho és en absolut. Aquí et deixo algunes idees perquè ho comprovis per tu mateix.

  • Amanida completa amb préssec i alvocat 
  • Carabassó al forn
  • Gambes i espàrrecs bladers
  • Quiche
CADENA 100