Snacks saludables i lleugers per picar entre hores

Sí, el pica-pica sa i ric existeix, i t'ho demostrarem.
Snacks saludables i lleugers per picar entre hores

Temps de lectura: 2’

Menjar entre hores no ha d'engegar al trast teva dieta ni resultar avorrit. És possible picar entre hores sense por d'engreixar ni posar en risc la teva salut. Ara bé, has de desterrar completament els ultra processats, recórrer a refrigeris saludables (carregats de vitamines i nutrients bons per al teu organisme) i controlar les quantitats.

Hem preparat una llista amb coses de picar sanes i lleugeres que et va encantar. A més, com sabem que hi ha dies que el cos et demana snacks salats i altres que et tiraries de cap als dolços, hem inclòs una mica de tot.

  • Hummus amb bastonets de pastanaga

Si et torna boja l'hummus has de saber que aquesta combinació de cigrons, oli d'oliva, suc de llimona i all (majoritàriament) està carregada de beneficis, però també de calories. Això vol dir que pots (i has) incloure-ho en la teva dieta, però sense abusar-ne. Un parell de cullerades entre hores serien suficient per a donar-te un capritx sense engreixar. Per no excedir-se massa amb les calories, et proposem que ho acompanyis de crudités. Uns palets de pastanaga, pebrot, carbassó o api són perfectes per a mullar són una alternativa rica i lleugera.

  • Iogurt amb nabius

El iogurt és un aliat perfecte per a la nostra salut, entre hores i en qualsevol altre moment del dia, ja que ajuda a millorar el sistema immunitari i a combatre determinades malalties. De fet, una investigació acabada de publicar a Medical Hypotheses sosté que el consum d'un iogurt al dia podria protegir davant el càncer de mama. Un altre avantatge: admet múltiples combinacions saludables. Pots acompanyar per nabius (o trossets de qualsevol altra fruita), un grapat petit de fruits secs, civada, cereals integrals ... No només t'aportarà sensació de sacietat sinó que t'ajudarà a afrontar la resta del dia amb energia. Molt important. Assegura't que estàs menjant iogurt natural i sense sucre i no aquests processats que es venen en molts supermercats.

  • Guacamole amb bastonets d'api

Amb el guacamole passa com amb l'hummus. Es tracta d'un aliment que pot aportar-nos un munt de nutrients. El seu ingredient principal, l'alvocat, està carregat de propietats, però la seva càrrega energètica és força elevada. Si el prens amb moderació et beneficiaràs de les seves bondats, però no has de passar-te si no vols que es dispari la bàscula. Et suggerim "mullar" amb palets d'api per gaudir de tot el seu sabor sense aportar gairebé calories. La pastanaga i el pebrot també és una bona alternativa.

CADENA 100