El ioga harmonitza cos, ment i emocions

Postures de ioga per a relaxar-te

Temps de lectura: 1’

Per a una ment fresca i relaxada:

• Amb els peus paral·lels i oberts a l'ample dels teus malucs, inhala i eleva els braços per sobre del cap.
• En exhalar, flexiona't des del maluc, amb l'abdomen contret, i porta les mans als costats dels peus o per darrere dels turmells.
• Relaxa el coll, deixa que el cap pengi cap als teus peus i mantingues el pit el més a prop que puguis de les cames.
• Mantingues els genolls estirats o flexiona-les de manera que el teu front romangui en contacte amb les cames.
• Roman 30-60 segons en la postura i veuràs com en sortir d'ella sents la teva ment fresca i relaxada


Asseu-te, respira i calma't i estira tots els músculs de l'esquena i promou la flexibilitat de la columna. És una flexió cap endavant per a calmar la ment i combatre l'estrès:

• Asseu-te a terra amb les cames juntes i estirades. Uneix la planta del peu dret amb la cuixa esquerra acostant el taló a l'engonal.
• Inhala, aixeca els braços per sobre del cap i exhala inclinant el tronc i els braços per sobre de la cama estesa.
• Mantingues la columna estirada i porta les mans cap al peu esquerre. Si no pots, deixa-les sobre la tíbia o la cuixa. Relaxa el coll deixant anar el cap.
• Roman en la postura unes cinc o sis respiracions augmentant una mica més l'extensió en cada exhalació. Respira sentint com les teves emocions es pacifiquen.

CADENA 100