L'albergínia enforteix el sistema immunitari

Els aliments sempre que siguin d'origen natural ens aporten grans beneficis a tot el nostre organisme.
L'albergínia enforteix el sistema immunitari

Temps de lectura: 2’

Avui dia som molts als que ens interessa enfortir el nostre sistema immunitari a causa dels canvis de temperatura. Encara que no existeix un aliment que pugui protegir-nos o alleujar la simptomatologia, d'igual manera és important mantenir el nostre sistema immune enfortit per evitar ser més vulnerables de contagis.

Els aliments sempre que siguin d'origen natural ens aporten grans beneficis a tot el nostre organisme. Aquests compten amb una diversitat de propietats vitamíniques i minerals que ens ajuden a tenir més energia, una millor circulació sanguínia, ens proporciona fortalesa en el nostre sistema ossi, ens aporten protecció reforçant el sistema immune i evitant infeccions, entre altres aportacions idònies per a la nostra salut.

Per aquest motiu és crucial tenir coneixement de quins són els aliments de temporada que enforteixen el sistema immune, per així incloure'ls amb més freqüència a la nostra dieta diària.

L'albergínia és un aliment de menor consum i encara que sol ser recomanada per dietistes, entrenadors físics o especialistes de l'àrea de la salut, les persones no acostumen a incloure-la als àpats, per la qual cosa és fonamental conèixer una mica més de les seves propietats i saber que tant ens aporta.

Segurament creus que l'albergínia pertany a les verdures, però en realitat és un fruit ric en antioxidants, té fibra i minerals que aporten grans beneficis a la nostra salut.
Ella ens ajuda principalment a enfortir el nostre sistema immune gràcies al fet que conté àcid fòlic vitamina B1 i B2. També evita que es generin les malalties cardíaques, l'osteoporosi, redueix els nivells de colesterol i ajuda a cuidar la pell evitant-ne l'envelliment.
Vitamines de l'albergínia: A, C, B1, B2. Els seus minerals calci, potassi, ferro i fòsfor.

És hora de començar a incloure a l'albergínia amb més freqüència als nostres àpats, perquè sumat això també aporta beneficis al nostre cervell amb un major control del sistema nerviós i disminueix l'alt nivell de sucre.


CADENA 100