Idees per a berenars molt saludables

Existeixen moltes opcions equilibrades i atractives
Idees per a berenars molt saludables

Temps de lectura: 1’

Amb aquestes saboroses propostes de berenar, no t'avorriràs, et deixem algunes idees perquè alternis durant la setmana.

  • Fruita amb cacau per a capritxosos

Aquest senzill però atractiu berenar a base de broquetes de fruita ruixades amb xocolata calenta constitueix una saborosa alternativa a la macedònia clàssica. Cal triar fruites de temporada amb certa consistència per a inserir-les en les broquetes i alternar-les per colors, com el kiwi, la pinya o els grillons de mandarina.És una recepta festiva molt adequada per a donar-se un capritx i una bona manera d'obtenir dosis extres de vitamines. Les broquetes s'escalfen uns minuts al grill i es presenten amb xocolata negra fosa.

  • Musli per a persones esportistes

Dels més nutritius i complets, ideal per a persones que desenvolupen una intensa activitat física o en edat de creixement. Es poden emprar flocs integrals de blat de moro, civada, blat, arròs o quinoa. En coure'ls amb llet de civada s'obté un musli saborós, digestiu i ric en hidrats de carboni d'assimilació lenta. Amb panses o altres fruites dessecades s'endolceix el plat i s'aporta fibra i minerals. Les llavors de sèsam o de carabassa són riques en ferro i zinc.

  • Cookies i taronja amb tota la vitamina C

Aquest berenar a base de galetes integrals i suc de taronja i gingebre exigeix poca preparació i resulta molt refrescant. Una taronja aporta tota la vitamina C que es necessita al dia, a més de vitamina B1 i àcid fòlic. En afegir-li al seu suc una mica de gingebre fresc ratllat se li atorga un lleuger sabor picant d'efecte revitalitzador, molt útil per activar-se.

CADENA 100