Els snacks naturals més rics en proteïna perfectes per entrenar

Les barretes energètiques són ultraprocessades i no ajuden a rebaixar volum, ja que poden contenir altes quantitats de sucres afegits,calories i greixos.
Els snacks naturals més rics en proteïna perfectes per entrenar

Temps de lectura: 2’

De vegades, i per desconeixement, prenem les barretes energètiques com a substitutius de menjar o per picar entre hores i així buscar com perdre aquests quilos de més. Les barretes proteiques, per a moltes persones, són una opció dietètica que ajuden els objectius nutricionals, siguin d'entrenament o, fins i tot, per perdre pes. No obstant això, hem de tenir en compte que gairebé totes les opcions d'aquest tipus de productes són ultraprocessats i no ajuden a rebaixar volum, ja que poden contenir altes quantitats de sucres afegits, calories i greixos saturats.
Però has de saber que pots trobar la seva aportació en altres snacks naturals, de millor qualitat, saborosos i sense substàncies afegides. Alguns d'ells, de fet, contenen més aportació de proteïna i fibra, òptims per prendre abans i després de la teva rutina d'entrenament. Aquí te'n deixem alguns d'ells.

1. Hummus i pastanagues

L'hummus sovint es promociona com un pica-pica nutritiu ple de proteïnes i que és especialment bo per als atletes. i saborós t'ajudarà.
A més, la salsa a base de cigrons és una rica font de greixos i fibra saludables, que són importants per a la salut del cor. El millor? No necessiteu preparació. Si no ets fan de la pastanaga, canvia-la per una peça de la teva verdura preferida.


2. Pipes de carabassa torrades

Les pipes de carabassa, a més de contenir una gran quantitat de fibra, també tenen una impressionant concentració de proteïnes vegetals, assolint els 24 g per cada 100. Les pipes de carabassa, tenen un sabor suau, lleugerament dolç, i podem menjar crues o barrejar-les com a acompanyants d'altres àpats.

3. Gigrons torrats

A més de proteïna, fibra i carbohidrats complexos, els llegums també contenen vitamines i minerals, com ferro, potassi i àcid fòlic, valuosos per a la recuperació —cosa que els fa un sa complement a qualsevol snack o menjar després de l'exercici. Amb els seus 19 g de proteïna per cada 100, amb molta fibra i una elaboració tremendament senzilla, aquests cigrons poden ser un gran acompanyant per picar.

4. Formatge cottage amb fruites del bosc

Aquest aperitiu encanta a nutricionistes i culturistes per una bona raó: desborda proteïnes, calci i vitamina D amb un nombre de calories relativament baixes. Fes mitja tassa en un bol i corona'l amb la teva fruita favorita.

5. Poma amb llard d'ametlla

Proporciona l'equilibri correcte de carbohidrats, proteïnes, greix i sabor. A més, és una manera fàcil d'assegurar que prens una peça de fruita.

CADENA 100