Els pastissos de formatge més sans

Aquestes són vuit receptes de pastissos de formatge sense sucres afegits i que podem preparar a casa per obtenir uns postres saludables
Els pastissos de formatge més sans

Temps de lectura: 2’

Si volem preparar uns postres saciants, saborosos i nutritius; acudir a un pastís o pastís de formatge resulta una excel·lent opció sempre que restem sucres lliures i altres ingredients d'escassa qualitat. Per això, deixem vuit receptes de pastissos de formatge sense sucre afegit, més sanes que mai, que podem elaborar a casa.

Claus per aconseguir un pastís de formatge més sa i lleuger

Els formatges són bones alternatives per utilitzar a les nostres postres si volem afegir proteïnes de qualitat i així, afavorir el poder saciant del plat.

Per això, si volem obtenir un pastís de formatge més sa, recomanem eliminar el sucre agregat de la recepta i en el seu reemplaçament, acudir a edulcorants en escasses proporcions o bé, a endolcidors naturals com poden usar dàtils o sirope de dàtils, així com fruites o hortalisses diverses que saboritzen el plat.

Així mateix, podem acudir a un formatge fresc batut o també, a formatges desnatats així com la clara d'ou si desitgem una preparació proteica, saciant i lleugera.

Acompanyar els pastissos de formatge amb fruites fresques també és una recomanació que ens permetrà obtenir un postre deliciós i molt sa, ja que incorporarem fibra, vitamines i minerals.


Si ets amant dels pastissos de formatge, deixem les receptes següents per preparar a casa i donar-nos un capritx de forma saludable:

  • Pastís de formatge fitness casolà amb proteïna de sèrum de llet al seu interior, la qual cosa brinda més aportació proteica.
  • Pastís de formatge sense sucre en gotets, fàcil i ràpida utilitzant el microones.
  • Cheescake fitness o pastís de formatge més lleuger amb alt poder saciant a causa de la seva riquesa en proteïnes i també, en fibra.
  • Pastís de formatge deliciós i saludable, en la qual recomanem reemplaçar la melmelada per xarop de dàtil o bé, per una petita quantitat d'edulcorant.
  • Pastís de formatge lleuger en la qual podem prescindir gairebé per complet del sucre i els edulcorants.
  • Pastissets de formatge sense sucre concentrats en proteïnes d'alta qualitat derivades no només de formatge sinó també, d'ous i iogurt.
  • Mini pastissos de formatge rics en proteïnes, molt baixes en hidrats, sense gluten al seu interior i sense cap mena de cereals.
  • Pastís de formatge i iogurt grec amb llavors de rosella en la qual aconsellem reemplaçar la petita proporció de sucre de la recepta o bé, evitar-la del tot.



CADENA 100