Els cinc aliments 'sans' que mai has de menjar per esmorzar (i ho fas sovint)

Creus que són sans i saludables, però la veritat és que no et fan cap favor, si vols mantenir la linea
Els cinc aliments 'sans' que mai has de menjar per esmorzar (i ho fas sovint)

Temps de lectura: 1’

L'esmorzar és el menjar més important del dia. Tots ho sabem, però no fem cas. Ara, amb el confinament, la majoria de nosaltres li hem donat més importància a aquest menjar. Ens hem posat creatius i estem fent la primera ingesta del dia de forma abundant.

¿Què esmorzar per aprimar?

El que has de menjar (i el que no) si vols perdre pes. A continuació et diem els aliments que no hauries de menjar per esmorzar si vols estar sa i prim:

  • Torrades de pa blanc

Si ets d'esmorzar torrades, has de saber que el pa més saludable és aquell que conté més gra i el que estigui compost per 100% farina integral; per comprovar-ho hauràs de mirar l'etiqueta de l'envàs o preguntar al teu forner.

  • Sucs de fruites

Els sucs de fruites són una bomba de sucre, molt sana, això sí, però calòrica igualment. Segons la Universitat Harvard, un got de suc de taronja conté 10 culleradetes de sucre, el mateix que una llauna de refresc. Com sempre et diem, menja millor la fruita sencera i deixa't de sucs.

  • Cereals amb sucre

Si vas a esmorzar cereals, aquests han de ser sense ensucrar. Alguns que pots triar són l'espelta, de l'arròs, del blat, de la quinoa i altres cereals o pseudocereals inflats o torrats en flocs, als quals no se'ls ha afegit res, i que solen conservar la fibra. Llegeix bé etiquetes per assegurar-te que tot el que has comprat és cereal sencer i res més.

CADENA 100