Com perdre els quilos que vas agafar durant els mesos d'estiu, segons la ciència

Dues parts fonamentals són l'exercici i l'alimentació
Com perdre els quilos que vas agafar durant els mesos d'estiu, segons la ciència

Temps de lectura: 1’

A l'hora de baixar pes, sempre entren en joc 2 qüestions bàsiques: l'exercici i l'alimentació. En aquest cas, per desfer-te dels capricis estivals, has de fixar una rutina d'exercici i de menjars. És a dir, et caldrà certa disciplina per reconciliar-te amb la bàscula. Si ets constant amb l'esport i vigiles la dieta podràs recuperar la teva figura de forma senzilla.

Per començar, has d'incorporar els entrenaments a les teves activitats setmanals i combinar sessions de càrdio i de força. D'aquesta manera, perdràs calories i guanyaràs múscul. Encara que pensis que això últim no et beneficia per desfer-te d'uns quilos, quan tonifiques també redueixes greix, fins i tot en repòs. Així mateix, per continuar, has de marcar-te un objectiu realista i que puguis complir. Defineix quina és la teva meta, quant pes vols baixar i marca't un termini.


Si el que et falta és motivació, pots fer 2 coses: posa't una recompensa per complir els teus objectius o fes esport en companyia. Les fruites, verdures, fruits secs i aigua completen la taula d'ingredients. Es recomana tornar a una dieta equilibrada on deus incloure tots aquests aliments saludables. I com és habitual en aquests casos, no t'oblidis d'hidratar bé.

En la mesura del possible, és preferible deixar l'alcohol o reduir la seva ingesta, ja que conté moltes calories. Finalment, has de vigilar el teu estrès. A mesura que augmenten les teves preocupacions, l'ansietat va guanyant terreny, cosa que només dispararà la gana. La clau per perdre pes després dels excessos de l'estiu és tornar progressivament a la rutina i aconseguir un equilibri saludable, sense obsessionar-se amb els quilos de més.

CADENA 100