Com evitar que el teu WhatsApp t'afecti emocionalment

Ara més que mai, estem exposats a l'estrés permanent de les xarxes socials i el whatsapp, t'ajudem a gestionar-les
Com evitar que el teu WhatsApp t'afecti emocionalment

Temps de lectura: 1’

En l'estat de confinament actual, i tot i estar vivint en un sol espai físic, s'estan experimentant vivències estressants relacionades amb la gestió de les xarxes socials: les trucades telefòniques, els whatsapps o les trucades de vídeo ens persegueixen en una demanda d'atenció continuada.
Com podem evitar-ho?

  1. Concentra't en tu mateix durant una estona. Contactem, ara que se'ns ofereix l'oportunitat, amb cadascuna de les experiències i actituds que s'estan produint en nosaltres i en els que ens envolten..
  2. Desconnecta: no repetim esquemes estressants. No es tracta d'aïllar sinó que la distribució dels nostres recursos psíquics estiguin al nostre servei i no d'altres vides.
  3. Selecciona. Intentem reduir els grups i fonts d'informació al necessari per poder seguir el curs dels esdeveniments, per assabentar-nos de si podem donar un cop de mà a col·lectius, veïns o familiars més necessitats, a aquells que ens buiden una mica. Intentem retroalimentar assimilant les coses que van succeint.
CADENA 100