Com evitar que deixis la teva rutina d'exercici

Un truc, és plantejar-ho com una obligació més.
Com evitar que deixis la teva rutina d'exercici

Temps de lectura: 1’

Quantes vegades has començat a anar a gimnàs i has acabat deixant-lo al cap de dues setmanes? Jo prefereixo no comptar les vegades que m'ha passat a mi. El que està clar és que alguna cosa està passant perquè ens proposem tantes vegades anar o fer exercici a casa, comencem i dos dies després acabem deixant-ho.

La realitat és que un nou hàbit requereix un temps per convertir-se en rutina i requereix un esforç per la nostra part arribar fins a aquest moment.

Un truc, és plantejar-com una obligació més. Com anar a la feina, a la universitat o com fer la casa. Que no sigui opcional, sinó una obligació més del nostre dia a dia.

Pot ajudar a fer un calendari amb les nostres obligacions diàries i en quins horaris anem a dur-los a terme i cada dia anar marcant quins hem complert. Així, en acabar la setmana, podem tenir una visió clara i objectiva del que hem aconseguit.

En aquest moment no sempre és possible anar al gimnàs. No obstant això, hi ha solucions molt més assequibles.

Sortir a caminar o a córrer: ens pot servir no només com a iniciació en l'esport, sinó també com una manera de relaxar-nos i canviar el xip de la rutina diària.

Unir-se a un equip. Hi ha equips de diferents d'esports amateurs que no requereixen inscripció o s'uneixen únicament per diversió. És una bona manera de començar a fer esport de manera divertida i conèixer gent sense gastar molts diners.

Fer esport a casa: si alguna cosa hem descobert aquests mesos passat és que gràcies a Internet tenim al nostre abast infinitat d'alternatives per trobar exercicis de fer a casa: des de canals de Youtube, apps, fins blogs.

CADENA 100