Aquest dissabte torna a obrir el Tibidabo

La nova temporada s'estrena dissabte després de la parada d'hivern
Aquest dissabte torna a obrir el Tibidabo

Temps de lectura: 2’

Aquest dimecres es va presentar la nova temporada del Parc d'Atraccions del Tibidabo. Els encarregats van ser la directora del parc, la Rosa Ortiz, i el regidor de Sarrià-Sant Gervasi, Albert Batlle. Després d'estar tancat durant uns mesos a l'hivern, un dels símbols de Barcelona torna a obrir les seves portes per inaugurar la temporada 2020. Les principals novetats d'aquest any són l'espectable que durant el mes d'abril (incloent el perído de vacances escolar per Setmana Santa) farà Pep Bou, actor de teatre i mim especialitzat en construir un món a partir de bombolles de sabó. Altres novetats també són les 18 jornades solidàries que el Tibidabo organitzarà de la mà d'entitats com Unicef, els Pallapupes i la Fundación Soñar Despierto. Les noves tecnologies també arriben al Tibidabo, i és que el Parc habilitarà una app que permetrà als usuaris saber quins temps d'espera hi ha a les atraccions i als punts de menjar, tot i que des del Tibidano ja s'ha dit que no són un d'aquests parcs on la gent ha d'anar armada de paciència i esperar grans cues per poder pujar a les atraccions. També s'ha volgut remarcar el caràcter “familiar” del parc. En quant a les xifres, al 2019 van passar pel Tibidabo 718.326 visitants en 152 dies d'apertura, el que dona una xifra de 4726 visitants diaris. La xifra és similar tot i que lleugerament inferior a la del 2018, on el Tibidabo va ser visitat per 719.068 persones en el mateix períde d'apertura. El Parc tindrà presència a la ciutat, ja que s'obrirà una oficina a la plaça Kennedy. El funicular, retirat l'any passat, tampoc estarà aquest any, tot i que serà substituït per “la Cuca de llum”, que es preveu començi a circular durant el primer trimestre del 2021. Des del parc s'ha explicat que la proporció actual que fan servir els usuaris per arribar es un 40% en transport col.lectiu i un 60% en transport individual, i que un dels reptes del Tibidabo està en invertir aquests percentatges.

CADENA 100