Alternatives al cafè per aportar energia al teu cos

Una dieta saludable és la resposta per mantenir un nivell d'energia elevat
Alternatives al cafè per aportar energia al teu cos

Temps de lectura: 1’

Per reunir les forces necessàries per començar o seguir la jornada, la majoria de gent tendeix a prendre un cafè (o una Coca cola).
Però més enllà d'aquestes opcions, hi ha alternatives a la cafeïna amb què revitalitzar el cos. Una dieta saludable és la resposta per a gairebé tot el relatiu al cos, i en aquest cas també ho és per mantenir un nivell d'energia elevat en aquest. Així ho consideren des del web de Harvard especialitzada en salut, on aconsellen optar per una alimentació rica en carbohidrats, proteïnes i greixos sense refinar, "amb especial èmfasi en verdures, cereals complets i olis saludables" si es vol aconseguir esquivar el cansament i la fatiga. És important saber que certs aliments rics en sucres simples, com els dolços o els refrescos, poden aportar-nos un pic alt d'energia de forma ràpida, però que es perdrà amb la mateixa velocitat. Per contra, aliments basats en carbohidrats complexos, augmentaran la glucosa en sang de manera més alentida, contribuint al fet que les reserves energètiques del nostre cos es gastin de manera progressiva. A continuació et presentem alguns aliments que pots utilitzar per aportar energia al teu cos de manera natural:

  • Ous
  • Plàtan
  • Nous
  • Civada
  • La xocolata negra
CADENA 100