2022: L'any de Rosalía

"Motomami" ha estat tot un fenòmen social
ctv-kfk-rosalia

Temps de lectura: 2’

Va ser a finals del 2021 quan vam poder escoltar per primer cop “Motomami”. I a partir d'aquella data, la paraula va començar a sonar amb força. I és que Rosalía és una experta a l'hora de vendre i publicitar els seus productes. Saps fer-los arribar a tot arreu i que les xarxes socials es tornin boges davant els seus llançaments. El seu darrer disc no ha estat només un treball més de la catalana, sinó també un renovat canvi d'estil, tota una icona que la defineix. I és que el títol del nou disc de Rosalía podria haver estat declarat “paraula de l'any”. De fet la paraula no és casual, sinó que l'artista la va prendre prestada del nom de la societat de representació de talents que va crear fa un parell d'anys: Motomami S.L, on la seva mare exerceix d'administradora. Van ser setmanes d'espera on l'artista es va encarregar d'anar creant moltes expectatives al voltant del seu nou disc. Per di, el 18 de març “Motomami” va veure la llum, i a partir d'aquí l'artista s'ha endinsat en una gira mundial que ha posat al món de la música als seus peus. Només un mes després del llançament del seu àlbum, Rosalía anunciava la seva gira: 44 dates amb les que recorreria no només Espanya, sinó també Amèrica Llatina, Estats Units, Canadà i Europa. Va començar el 6 de juliol a Almeria i va acabar el passat 18 de desembre a París. I és que aquest “Motomami World Tour” no ha deixat indiferent a ningú, i les notícies sobre els seus concerts han omplert mitjans de comuncació i xarxes socials. I és que sens dubte aquest 2022 ha estat l'any de Rosalía, que ha regnat a l'univers de les popstars com ningú, sorprenent constantment als seus fans i a la pròpia indústria. Què ens tindrà preparat pel 2023?


CADENA 100